tisdag 13 februari 2018

Varför raderar jag aldrig den här bloggen?

Det är februari och i vanlig ordning när året är nytt väcks något till liv i mig som vill bokblogga. Så också 2018. Denna gång frångår jag alla mina tidigare bokbloggarprinciper, jag vet tusan inte ens vad jag tänker skriva om.


Fast jag har skrivit en liten lista med litterära ämnen som jag förmodligen skulle vilja blogga om:
- John Ajvide Lindqvist
- Skolan och litteraturen
- Paranoia
- Musiken och litteraturen
- Drömmen om författande
- Fixering vid personer i litteraturen kontra verkligheten
- Goodreads
- Böcker som förändrat ens syn på livet
- Vilken litterär epok/genre tillhör jag i själen?
- Litterära kärlekshistorier
- Att dö ung
- Kvinnliga romankaraktärers skönhet


Tja, man får väl se om något av detta dyker upp i framtiden.


Jag & aktuella läsprojektet
Feel free att lämna en kommentar om vad du eventuellt skulle vilja läsa om ifall att någon mot förmodan har hittat hit och har förtroende för mitt bloggande efter all oregelbundenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar